Nowa odsłona Red Carpet TV

Po roku działalności Red Carpet TV zmienia swoje oblicze. 2 czerwca br. stacja przechodzi rebranding zarówno w warstwie graficznej, jaki i programowej. Dostarczy widzom aktualności ze świata showbiznesu i popkultury w nowoczesnej, dynamicznej formie.

 

Nowe elementy oprawy graficznej będą punktem wyjścia nowej strategii programowej kanału. Odświeżona ramówka zostanie podzielona na cztery pasma tematyczne RED NOW, RED POP, RED Classic, RED LIVE.

Red Carpet TV planuje wprowadzić do ramówki 5 nowych formatów, które będziemy mogli oglądać na antenie od 2 czerwca. Pierwszy z nich, magazyn „Week” przybliży widzom najważniejsze wydarzenia showbiznezowe i kulturalne mijającego tygodnia. Z kolei program „Zobacz” będzie prawdziwą gratką dla miłośników filmów i seriali, którzy czują się przytłoczeni liczbą nowych produkcji. Redakcja wyselekcjonuje dla nich najważniejsze informacje i zarekomenduje najciekawsze premiery. Format będzie emitowany także w skróconej wersji pod nazwą „Zobacz! Flesz”.

Nowa oferta programowa Red Carpet to również dwa cykle biograficzne: „Skąd ja cię znam” i „Ikony”. Pierwszy z nich to seria odkrywającą nieznane kulisy sławy gwiazd, które mają właśnie swoje 5 minut. Postaci, które zaczęły wspinać się na same szczyty popularności, ale których początki kariery mogą wydawać się mgliste. W programie zostaną przypomniane ich wcześniejsze dokonania, epizodyczne role czy występy w reklamach. Z kolei cykl „Ikony” przedstawi twórców, którzy zyskali status kultowych. Nazwiska, które na trwałe zapisały się w historii showbiznesu i kultury.

Poznamy biografie niezapomnianych aktorów, wyjątkowych muzyków, błyskotliwych pisarzy, genialnych twórców, kultowych artystów oraz najwybitniejszych postaci mediów. Red Carpet nie rezygnuje przy tym z emitowania kultowych filmów i seriali, które na stałe wpisały się w ofertę kanału. Produkcje, których oferta będzie stale poszerzana, obejrzymy w paśmie RED Classic. To propozycja dla miłośników historii kina i telewizji, chcących poznać lub przypomnieć sobie dokonania twórców, którzy wpłynęli na obecny kształt popkultury. W kolejnych etapach Red Carpet planuje wprowadzić programy z udziałem gwiazd, formaty o tematyce muzycznej, a także transmisje live z najważniejszych wydarzeń showbiznesowych w kraju i na świecie.