Problemy z dostępem do usługi Telewizji
19 lutego 2022W związku z wystąpieniem awarii, związanych z warunkami pogodowymi, informujemy o braku dostępu do usługi telewizji. Przewidywany czas naprawy godz. 20:00
Najmocniej przepraszamy
AKTUALIZACJA (19.02.22 – godz. 20:40):
Informujemy, że przewidywany czas naprawy zmienił się na godz. 23:00 i niestety może ulec zmianie.Trwają intensywne prace naprawcze ale uszkodzenia są dość poważne.
Przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość
AKTUALIZACJA (20.02.22 – godz. 9:40):
Informujemy, że nadal trwają intensywne prace nad przywróceniem usługi telewizji. Uszkodzenia serwerów są dość poważne, ale nadal pracujemy nad przywróceniem usługi.Aktualny termin przywrócenia usługi to niedziela godz. 14:00. Mamy nadzieję, że to ostatnie przesunięcie terminu…
Przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za cierpliwość.
AKTUALIZACJA (20.02.22 – godz. 12:00):
Szanowni Państwo,
Informujemy, że usługa Telewizji została naprawiona i działa poprawnie. Dekodery logują się do systemu powoli z uwagi na duże obciążenie serwerów. Taka sytuacja potrwa przez 1-2h.
Jeśli zaobserwują Państwo na ekranie telewizora niepokojące objawy w postaci: innego koloru menu; menu w języku angielskim, zakłócenia w fonii i dźwięku itp. proszę wykonać prądowy restart dekodera.
W razie problemów nasza infolinia jest czynna dzisiaj od godz. 12:00 do 21:00 w zwiększonej obsadzie.
Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za niedogodności związane z awarią.